Google+

Popular Post

Popular Posts

Posted by : Unknown Sabtu, 24 Mei 2014

TV Anime "Ping Pong" Ending Theme 
Released: May 28, 2014
Catalog No. KSCL-2408 
File Size: MB (w/ BK)
Download 【TF | SF | MC】
Password: 


≪Track List≫
1 “あのヒーローと” 僕らについて     
2 “あの夜明け前の” 僕らについて     
3 “あのヒーローと” 僕らについて -anime size
4 “あのヒーローと” 僕らについて -instrumental
5 “あの夜明け前の” 僕らについて-anime size-

6 “あの夜明け前の” 僕らについて-instrumental 

Sponsored

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Best Anime Song Powered by Blogger -